Vrolijk pasen

Wat lijken de corona maatregelen al weer lang geleden, en wat fijn dat we Pasen dit jaar met familie en vrienden mogen vieren. Pasen vieren we in 2022 op zondag 17 en maandag 18 april. 

Wij zullen als gezin bij opa en oma eieren gaan zoeken. De kinderen zijn al groot maar daar is de pret echt niet minder om! Ik verheug me nu al op onze vaste verstopplekjes en de lol die we samen zullen hebben. Met een beetje geluk kunnen we zelfs de koffie en paaseitjes in het lente zonnetje opeten.

De lente is nu echt begonnen, ook al hadden we op 1 april nog sneeuw. Nu staat de kersenboom voor mijn atelier volop in bloei.
Dit inspireerde mij om drie lente slingers te ontwerpen.



Pinterest is voor mij altijd een bron van inspiratie. Als beelddenker haal ik hier mijn hart op! Roozje heeft ook een Pinterest board. Uiteraard met producten uit de webshop maar tevens vol ideetjes voor de kinderkamerstyling, DIY speelgoed, traktaties voor de kinderen en verschillende feestdagen. Wellicht leuk om eens te bekijken.

Op mijn Pinterest board Pasen DIY bewaar ik creatieve decoratie ideetjes passend bij Pasen.
Hoe beschilder je de mooiste eitjes, om op te eten of om aan een paastak op te hangen. Ook staan er diverse simpele ideetjes op om samen met jonge kinderen te knutselen voor of tijdens de paasdagen.


Ik vind het leuk om iets kleins mee te nemen voor mijn lieve moedertje.
Voor haar maak ik de eierdopjes van houten kralen, deze kunnen we gelijk bij de paasbrunch gebruiken. Een simpele DIY die er ook nog erg leuk uit ziet. 



Bij ons voor het raam hang ik een zelf gemaakte vrolijk Pasen krans



Ik wens je hele fijne paasdagen!



Reacties

Populaire posts